Thursday, September 28, 2017

KEREPEK PISANG ..Kerepek RANGUP AURA

yay!
KEREPEK Pisang Rangup..
Insyallah,memang tidak menyesal beli.


PISANG yang digunakan


LAIN DARI LAIN

Ia menggunakan Pisang Abu,bukan pisang pisang biasa yang digunakan oleh pengusaha kerepek lain.Ini adalah salah satu trademark kepada perniagaan kerepek pisang AURA BENUA.Sudah pasti  mencipta kelainan kepada pelanggan.Rasa lemak lemak macam tu.. tidak masin.Tidak lemau, kerana ianya di buat pada setiap hari .



kerepek AURA BENUA



  • Ia RANGUP
  • FRESH!
  • 100% Homemade
  • Bukan produk dari KILANG
Semestinya produk dari BUMIPUTRA
  • HALAL 

apa tunggu lagi.. JOM la beli.. ehhh,jangan beli satu jee..
sebab nanti menyesal tau

Tak Sedar duduk kunyah depan tV..
tup tup tinggal BALANG kosong je.. Makan satu..nak lagi..lagi..dan lagi.


Bagi sesiapa yang mengidam kerepek, takpayah tunggu raya..Terus boleh makan...Order je

macam mana nak ORDER??

KLIK terus >>  NAK ORDER KEREPEK

( terus KLIK diatas dan korang akan dibawa terus ke order whatsapp)

**Penghantaran Kerepek ke seluruh malaysia sabah dan sarawak melalui Kurier.

35 comments:

  1. kerepek pisang ni memang seronok layan tengok tv.
    sedar2 dah habis haha

    ReplyDelete
  2. Wow Kerepek Rangup Aura memang kena cuba ni hehehe boleh buat kunyah sambil tengok tv jer wakakakaka

    ReplyDelete
  3. Akak kalau bab kerepek ni kan...sekali dah kunyah terus tak leh berenti selagi tak habis...penangan berhantu kerepek pisang..

    ReplyDelete
  4. Sedap nya...kita suka mkan krup krap krup krap depan tv..pastu bila da hbis makan stress sebab habis lantai bersepah..kahkah..kena vacuum plak

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. sambil taip entri pun bolehh.Lagi sedap..,lagi banyak idea datang..

      Delete
  6. sedap ni kerepek buat makan petang, banyak mana pun boleh habis haha

    ReplyDelete
  7. Saya tak boleh ada kerepek kat rumah. Bahaya. Silap2 boleh habis dalam sekali duduk je. Huhu

    ReplyDelete
  8. ohh, I love banana chips, its healthy and not so fattening like normal chips so can eat a bit more hehe

    ReplyDelete
  9. Oh macam tu rupanya pisang abu. Hehe.memang faveret makan kerepek pisang ni

    ReplyDelete
  10. It looks yummy. My children really love this as snack.

    ReplyDelete
  11. Ni kalau dapat ni mesti tak makan benda lain dah hahaha

    ReplyDelete
  12. Wuyo jepek pisang... Sy oenah beli dlu yg masin yakmat

    ReplyDelete
  13. Ok...lepas elok dr sakit sis nak order...memang gila kerepek pisang, jarang dapat yg sedap

    ReplyDelete
  14. Ni kerepek pisang makan sambil dok depan tv lepak tgk movie... sebalang tak rasa. tau2 dah habis! hahahahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. adeiiii,, rasa macam nak makan kerepek je bila nani cakap mcmni..hihihihi

      Delete
  15. Replies
    1. woww! hebat bro.. semua pandai nii.. jangan terangkat kuali nanti..hehhe

      Delete