Sunday, October 8, 2017

TRANSIT TERAKHIR - CEREKARAMA

Bagi korang yang tidak berlesempatan menonton drama cerekarama Transit Terakhir semalam.Boleh terus menonton disini..


Transit Terakhir

Pelakon

Amar ashraf
Fahrin Ahmad
Aleeza Kassim
Lisdawati

Pengarah

Elie Suryati

Ulasan ina bagi jalan cerita ini,Okay. Akan tetapi jika dikembangkan lagi part isteri fahrin ahmad (aleeza Kassim memberi nasi kangkang)  dan babak jenazah jatuh tergolek dari van jenazah.Tahap keseraman itu,audien dah rasa tahap keseraman..tetapi jalan penceritaan dimatikan begitu sahaja.

Selamat Menonton



3 comments:

  1. tu la mcm tergantung pulak drama ni.. semalam pecah rekod ekin layan cerekarama taw.. hahahaha selalu jarang sgt nak tgk

    ReplyDelete
  2. sekarang saya tak berapa berminat tengok drama melayu. mgkin sebenarnya kalau tengok dari awal saya akan ralit jugok tengok

    ReplyDelete