Monday, February 19, 2018

Account Youtube Terminate


Assalamualaikum... hai selamat petang.Harini takde apa nak update.Tapi gatal tangan juga.. cuma entri hari ini mengenai ketidakpuasan hati.Huhuhuh..baru harini yer,dapat luahkan pada blog.

Sebenarnya hampir 2 minggu kot,account youtube ina dah terminate oleh pihak Youtube.Sedih tau..sedih sangat-sangat.Baru jer ada viewer meningkat kat satu video tu..tup-tup tiba-tiba dapat emel dari pihak youtube.Sedih sangat tau..tapi subscribe baru sikit takdalah sampai ribu-ribu lagi.. apatah lagi ratusan..kikiki.Tapi sayang sangat tau.


youtube ina dalam kenangan



Kalau ikutkan sekarang..view kat video atas 2.2k dah..last ina tengok haritu sebelum youtube terminate. Ina dah emel kepada pihak youtube..tetapi gagal diselamatkan katanya... berkubur macam tu jerlah..

Ina tak tahu apa punca sebelum ni tau.. tapi sebelum akaun  youtube ina terminate dan ghaib begitu sahaja.. ina ada dapat notification di emel juga.Bhawa ada seseorang cuba hack account emel ina..Banyak sangat tau dapat notification..,pastu tup tup dah terminate youtube ina.

Untuk pengetahuan korang.Akaun youtube ina ni,semua ina hasilkan sendiri video.Tiada copyright dari mana-mana pihak.Ia berkaitan kesihatan dan tutorial massage serta personal.Tapi..biarkan ajelah..dah tiada rezeki..

Okay.. sekarang ina gunakan account youtube ke 2.. Jom subscribe di sini >> https://goo.gl/xfMuwC

No comments:

Post a Comment