Sunday, July 1, 2018

Sobella Merubah PenampilanKu

Tambah kapsyen



Tajuk tak boleh blah langsung...eheheh.Tetapi entahlah.Mak cakap semalam kat Ina muka dah nampak perubahan.Ada nampak gemuk.Sebelum ni,semasa bulan ramadan muka cengkung sangat.Urmm..


Ada juga niat dihati  nak membeli dan mengamalkan supplement bagi tambah berat badan ni.Sebab berat sekarang mencecah 50Kg sahaja.Ermm,,walau nampak jer kurus ina ni.Tetapi tulang padat.Ehehehe.. 


Saiz (27) seluar jeans dari zaman bujang sehinggalah mempunyai anak 3 orang ni.Ina masih mengekalkan saiz pinggang yang sama.Ehehehe.. masih boleh digunakan lagi seluarnya.Tehehehe.. Baju raya pun masih boleh gunakan yang lama lama.Baju tshirt pun sama. 


Pernah suarakan isi hati pada suami,nak tambah berat badan lagi kononnya.Tetapi suami dah kata..sudah okay macam ni.Dengan ketinggian ina 161cm.. Hmm,,apa nak kata lagi,dengan usia,berat badan dan ketinggian sekarang.Redha aje lah.



Teknik Shading Dengan Sobella


Gambar kat atas tu,ina gunakan teknik shading sahaja.Iaitu efek mekap.Tehehehe..shading di bahgian pipi,dagu dan sedikit dahi.Nampak lah rupa macam tu.Ehehehe.. Tapi kalau korang nak shading muka nampak tirus dan kurus pun bolehh.. Ada lah caranya..

Kebetulan,sebelum berpuasa lagi.Ina sudh beli mekap yang menggunakan tagline hanya 2 minit sahaja.Ehehehe..


"Anak coet coet,pun masih boleh cantik,bermekap.." 


Ini adalah tagline seller tersebut.Ina suka..terus ina beli..ehehe..


Cara guna Sobella pun mudah,gunakan jari sahaja bagi meratakan mekap tersebut.Sobella ialah mekap seperti lipstick.Hanya calit di bahagian kelopak mata,serta ratakan dengan jari..dap dap..,dah cantik!



Ina beli Sobella dari Lynn : 6011-3668 6519 

sebarang pembelian produk Sobella bolehlah hubungi beliau..




No comments:

Post a Comment