Monday, October 8, 2018

UHT Fernleaf 100% Susu Dari Ladang New Zealand






Ala... 2 minggu lepas ina terima parcel dari Fernleaf.Wahhh! Memang tak sangka betul..Susu segar boleh di pos begitu melalui GDex ni.Alhamdulillah! Dapatlah juga merasa akan kesegaran susu tersebut.



Fernleaf,Susu Segar,New Zealand Fernleaf


Tadaa! Ini lah dia Parcel dari Fernleaf itu.Cantik sangat prop dan lembu dari New Zealand ni.Tengok tu,lembu ni meragut rumput yang segar dari New Zealand.Itu lah maksud simbolik Fernleaf dalam penyampaian maklumat.


Memastikan Kesegaran Susu FEARNLEAF


Untuk pengetahuan korang,susu Fernleaf ini dihasilkan 100% dari lembu yang di ternak di ladang New Zealand.Persekitaran serta penjagaan rapi oleh syarikat tersebut.


Mengusahakan ladang secara semulajadi iaitu memberikan kebebasan kepada  lembu bagi meragut di padang rumput yang subur.


Hasilnya susu yang dihasilkan mempunyai sumber makanan semula jadi kaya dengan kalsium yang mudah diserap dan digunakan oleh tubuh badan.Juga mengandungi banyak nutrien penting lain seperti protein yang berkualiti tinggi,vitamin A dan juga vitamin D.


LEMBU FERNLEAF, Lembu tenusu dan rumput


Dengan menghabiskan 90% masa untuk meragut rumput secara bebas pada hari yang cerah,lembu tenusu Fearnleaf secara tak langsung mendapat kandungan vitamin D yang sihat.

Oleh itu,lembu tenusu Fernleaf menghasilkan susu dengan tahap vitamin D yang lebih tinggi berbanding lembu tenusu yang lain yang sering terkurung di dalam kandang.


UHT Fernleaf,Kanak-kanak sukakan fernleaf,susu tidak muak diminum susu fernleaf


Variasi Susu FERNLEAF Yang  Lazat


Kini susu Fernleaf mempunyai 3  pilihan.

Full Cream
Low Fat
Chocolate


Dengan susu Fernleaf yang sedia di pek,kini sudah sedia untuk di nikmati pada bila-bila masa sahaja.Untuk pengetahuan korang juga,susu fearnleaf ini juga boleh di nikmati orang dewasa juga.


Pilihan ina? Fernleaf Full Cream lahh.Rasa yang segar.Berbeza dengan jenama yang ada di pasaran.Anak-anak pun laju jer minum susu segar dari Fernleaf ni  tau.


Korang? Jom lah cuba.. Dapatkan di pasaran sekarang. Setiap pembelian bernilai RM 28 korang layak menerima Cooler beg cantik ini.Sementara stok masih ada!


cooler bag fernleaf,fernleaf,susu fernleaf


Maklumat Lanjut 


Facebook : FERNLEAF MALAYSIA

No comments:

Post a Comment